2 / 4

Intre 10 si 15.000 euro investiti in angajati

Cei mai multi bani in companie (40% din totalul afacerilor) ii aduc clientii din farma (cum sunt Farmexim, Help Net, Medicover, Puls Media) si finante (Bancpost). In top le urmeaza clientii care activeaza pe piata de retail, media si entertainment (Real, game World etc.).

“De exemplu, ca urmare a crizei, am fost nevoiti sa renegociem contractele vechi si sa micsoram valoarea acestora. De asemenea, ne-am confruntat cu intarzieri de plata a facturilor si am apelat si la reduceri de costuri. Insa nu am intrat pe segmentul angajatilor – salariile au ramas constante si nu s-a pus problema micsorarii lor. Din contra.”

Conform lui Scarlat, s-a incercat crearea unui “avantaj competitiv”, iar banii castigati de pe urma contractelor au fost investiti in marketing si in pregatirea celor 10 angajati.

Acestia au fost pregatiti prin traininguri profesioniste care au costat Bit Solutions intre 10.000 si 15.000 euro, atat pe partea tehnica, cat si la nivelul imbunatatirii abilitatilor de comunicare, relatii cu clientii etc. In ceea ce priveste suma investita in marketing si publicitatea, acesta nu a dorit sad ea detalii.

“Bugetele pe acest an au inceput sa se termine, iar posibilitatea de a contracta noi clienti care sa salte rezervele de bani ale companiilor este departe. Noi am investit in business-ul nostru in prima parte a anului si credem ca a fost o alegere buna. Acum asteptam sa culegem roadele”, arata directorul companiei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri