1 / 3

Orange vrea sa intre puternic pe zona multimedia

"Vrem sa intram tot mai mult pe aceasta zona, de multimedia. Speram sa cucerim piata locala prin noile modele de terminale lansate pe platforma Windows Mobile 6.5. Un posibil atu al obiectivului nostru este faptul ca oamenii sunt interesati de segmentul retelelor sociale, cum este si Facebook, spre exemplu, iar platforma 6.5 le faciliteaza accesul la acest sector", a spus Julien Ducarroz, director comercial pe segmentul Business to Consumer.

Orange, Microsoft si HTC au lansat seria de terminale Windows phone din care fac parte HTC Touch 2, HTC Touch Pro 2 si in curand HTC HD2, cat si un model Toshiba, TG01.

Impreuna cu abonamentul Pantera 20, cu contract pe 24 de luni, clientii Orange isi pot cumpara noul HTC Touch 2 la 149 euro (TVA inclus), HTC Touch Pro 2 si Toshiba TG01 fiind disponibile la 449, respectiv 299 euro (TVA inclus).

Telefoanele din gama Windows phone faciliteaza accesul la aplicatiile profesionale, cat si la serviciile de divertisment mobil.

Cu un Windows phone, utilizatorii au acces direct de la butonul Start la o serie de servicii si aplicatii, cum ar fi partajarea de fotografii in retelele sociale, Adobe Flash incorporat in browserul Windows Internet Explorer si o aplicatie imbunatatita pentru e-mail.

De asemenea, utilizatorii au posibilitatea sa descarce aplicatii prin intermediul Windows Marketplace for Mobile, sa isi personalizeze telefonul cu teme favorite realizate prin Custom Theme Creator si sa acceseze portalul Orange World printr-o singura apasare de buton.


Miza pe Windows Mobile 6.5. Orange si Vodafone au lansat primele "alternative la BlackBerry"



Articole recomandate