3 / 4

Obiectivele lui Gansca pentru Romania

Principala tinta pe care o are Sergiu Gansca (foto) in ceea ce priveste Romania este cresterea pietei, in primul rand, educarea utilizatorilor si obtinerea unei rate de profitabilitate cat mai mare.

“Tinta e sa fim cat mai profitabili. In plus, trebuie sa educam consumatorii si sa crestem piata. Obiectivul nostru in Romania este sa ajungem sa formam o piata asemanatoare cu cele din vestul continentului, iar in acest moment pot spune ca ne situam foarte departe de tarile din Europa de Vest”, arata Gansca.

Acesta nu poate estima pentru moment cand va ajunge Romania la nivelul tarilor din regiune, intrucat realizarea acestui lucru depinde de foarte multi factori. Decalajul dintre Romania si Polonia, de exemplu, este foarte mare. In Ungaria fata de Romania, piata de sisteme de navigatie este dubla din punct de vedere al volumului, in Cehia – de 3-4 ori mai mare.

Potentialul exista, intr-adevar, chiar si daca ne referim la spatiul geografic.

Insa Romania nu are nevoie in prezent de jucatori noi pe piata, este de parere noul responsabil de marketing si vanzari Mio la nivel local. “Piata de sisteme de navigatie are nevoie de o segmentare, de o consolidare. Daca acum doi ani puteau sa intre pe piata si sa aiba si rezultate bune noi jucatori, acum nu se mai poate”, conchide Sergiu Gansca.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri