2 / 4

Obiective viitoare

Printre proiectele viitoare ale Informatica Feroviara se numara si cel al punerii in functiune a automatelor de bilete.

“Vrem sa le amplasam in orice locatie in care ni se permite. Chiar daca vor putea fi utilizate numai platind cu cardul, important e impactul la public. Iar cu putin efort si cu surse de finantare, cred ca putem realiza acest lucru”, completeaza directorul companiei.

Dupa cum arata Dorina Mironescu, automatele de bilete ar putea fi utile mai ales in garile unde trec putine trenuri si nu este nevoie, practic, de o casierie. In plus, ele ar reduce costurile foarte mult si ar eficientiza activitatile angajatilor CFR.

Informatica Feroviara a avut tentative de a participa la licitatii publice in ultima perioada, insa fara rezultat. “Nu e usor, pentru ca pe “piata” respectiva intram in competitie cu firme obisnuite sa faca acest lucru, iar noi, sa nu uitam, am fost o subunitate a CFR-ului. Nu am avut si nu avem inca structura de marketing sau vanzari, nu stim sa facem oferte si nici nu am avut timp sa invatam sa facem asta, desi suntem de cativa ani societate comerciala independenta.

Din cauza restrictiilor puse pe parte de resurse umane, planuim ca abia in 2010 sa ne cautam un partener care sa ne ajute si sa presteze pentru noi servicii de marketing.”

In plus, compania estimeaza ca, la finele anului, chiar daca traim o perioada de criza economica, sa nu mai inregistreze pierderi.

Pentru a minimiza efectele crizei si a veni in intampinarea restrictiilor impuse de stat, Informatica Feroviara a fost nevoita sa trimita in somaj tehnic, pe o perioada de o luna, cei aproximativ 370 de angajati ai sai.

“Nu am fost nevoiti sa scadem numarul salariatilor, insa am facut apel la intreruperea partiala a activitatii pentru o luna. Noi nu putem intrerupe activitatea in totalitatea, deoarece avem aici un centru de date, sustinem o retea nationala de date si alte aplicatii pe care se bazeaza activitatile clientilor nostri”, spune Mironescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri