4 / 5

S-a lansat. Cine il cumpara?

Potrivit lui Marius Ghenea, tableta celor de la Apple va fi cumparata, in primul rand, de catre snobi, iar in al doilea rand de persoanele care aspira la anumite pozitii in sfera profesionala si sociala, asa-numitii clienti aspirationali.

Cimpoesu sustine ca profilul persoanelor care vor achizitiona tableta PC va fi similar cu al celor care au cumparat MacBook Air, cel mai subtire laptop lansat de cei de la Apple.

„MacBook Air, in opinia mea, a fost un laptop de „stil”. Daca doreai eleganta si nu neaparat performanta, plateai un pret mai sus si iti cumparai un Air. Aceeasi situatie cred ca o vom intalni si in cazul iPad. La un pret in zona netbook-urilor, cei care vor cumpara sunt, pe de o parte, cei care mizeaza pe o diferentiere si un branding personal, ca in cazul Air, precum si asa-numitii „early adopters”, care sunt capabili si dornici sa imbratiseze si sa adopte un nou produs de mobile computing”, explica el.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri