3 / 7

Ce s-a schimbat intre timp

O usoara schimbare fata de raspunsurile la sondajul din luna ianuarie pare sa dea credit celor care spun ca punctul de maxim impact al recesiunii a trecut. La momentul acelui sondaj, 82% dintre respondenti au declarat ca se concentreaza pe restructurarea afacerii pentru a face fata recesiunii, iar 74% se preocupau doar de supravietuirea operatiunilor lor.

Aceste procente au scazut la 74% si respectiv la 65%, dar sunt in continuare deosebit de mari. Pe de alta parte, faptul ca proportia companiilor care au spus ca "au profitat de recesiune pentru a urmari noi oportunitati de piata" a crescut de la 59% la 69%, sugereaza ca exista mai multe companii care sunt la vanatoare de chilipiruri.

"Multe active sunt acum la preturi mult mai mici decat acum doi ani, ceea ce va aduce cumparatori oportunisti la masa. Numarul executivilor din sondajul nostru care au spus ca intentioneaza sa faca achizitii strategice in noi domenii de afaceri a crescut de la 7% in luna ianuarie pana la aproape 25% in prezent. Avand in vedere ca numerarul disponibil este in continuare relativ redus, anticipam ca vor exista tranzactii cu structuri mai creative si modalitati alternative de finantare", a declarat Pip McCrostie, vicepresedinte al departamentului de Asistenta in Tranzactii in cadrul E&Y.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri