Pe ce ar trebui sa mizeze bursa in promovarea imaginii?
Problema mentalitatii – cel mai mare obstacol
Rebrandingul BVB – un proiect pe termen lung, bine executat
Bogdan Branzas: BVB greseste ca isi adreseaza serviciile doar celor initiati
3 / 5

Rebrandingul BVB – un proiect pe termen lung, bine executat

In opinia specialistilor, rebrandingul BVB trebuie sa fie un efort pe termen lung, cu un plan bine gandit si bine executat, centrat pe buna cunoastere a pietei.

Chiar daca bursa nu va fi niciodata pentru toata lumea, ar putea aduce mai multi jucatori.

„Nu stiu daca actorii din piata de capital ar fi capabili sa se coordoneze si sa gestioneze un astfel de efort care inseamna in cele din urma schimbarea mentalitatii nefavorabile. In activitatea noastra pentru diverse branduri de produse sau servicii ne-am confruntat cu provocarea schimbarii de mentalitate si stim ca un astfel de proiect este extrem de dificil, de multe ori imposibil din lipsa de resurse sau rentabilitate economica”, explica Branzas.

Pe de alta parte, Bogdan Branzas considera ca rebrandingul adevarat al BVB nu are neaparat o legatura cu definitia termenului, adica redesenarea identitatii vizuale si comunicare. El se va realiza atunci cand vor incepe sa livreze rezultate.

„Sanatatea business-ului BVB se bazeaza in principal pe rezultate si incredere. In lipsa acestora piata de capital si BVB vor continua sa fie stagnante, grevate de suspiciuni si fara obiectul muncii”, a mai spus el.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri