7 / 8

Concurenta acerba inclina piata in favoarea clientilor

Avand in vedere concurenta din piata, si cu deosebire in conditiile crizei economice, putem vorbi de o deshidere mai mare a operatorilor de a accepta negocierea ofertelor comerciale sau a clauzelor contractuale. “De asemenea, asa cum aminteam si mai sus, la nivel legislativ s-a oferit posibilitatea persoanelor juridice de a solicita operatorilor anumite beneficii acordate de lege persoanelor fizice”, mai spune Alina Vizitiu, avocat NNDKP.

De o parere similara este si avoctul Dragne&Asociatii. In ultima vreme, atentia pentru detalii a operatorilor telecom s-a concretizat in sensibilitate la pret (scaderi constante), pachete diversificate si beneficii multiple acordate clientilor in scopul fidelizarii acestora si pastrarii intr-o anumita retea, toate acestea pe fondul unei concurente crescute a pietei si a faptului ca cererea nu a crescut, piata fiind intr-o continua stagnare si chiar scadere.

Disclaimer Alina Vizitiu, NNDKP:

“Raspunsurile oferite sunt simple observatii formulate pe baza experientei noastre acumulate pana in prezent, fara a fi intemeiate pe o analiza riguroasa a ofertelor din piata de telecom sau pe informatii statistice oficiale relevante in cazul de fata. Prin urmare, nu garantam si nu ne asumam nicio raspundere fata de eventualele incorectitudini/inexactitati a unor aspecte de fapt asa cum au fost prezentate”.

Foto principala: FreeDigitalPhotos.net

Dumneavoastra ati intampinat probleme contractuale cu operatorii telecom? Cum le-ati rezvolvat? Wall-Street.ro incurajeaza comunicarea deschisa, pe ton civilizat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri