2 / 5

A doua mediafatada din Europa, dupa Picadilly Circus

Valoarea totala a investitiei in acest proiect, care prevede construirea unei parcari cu 230 locuri, cresterea cu 30% a spatiilor comerciale, consolidarea seismica a cladirii si modernizarea interioarelor, se ridica la aproximativ 18 milioane de euro. Tinand cont de faptul ca dupa finalizarea procesului de rebranding conducerea Cocor mizeaza pe o chirie medie de 65 euro/mp, “cu o valoare dubla la parter si probabil la jumatate la etajul 5”, amortizarea investitiei se va realiza in maxim 10 ani.

Potrivit aceluiasi plan de modernizare, magazinul Cocor va suferi schimbari radicale si la exterior, urmand a fi imbracat in ecrane publicitare digitale. Cu 480 mp, mediafatada Cocor va fi cea de-a doua in Europa dupa Picadilly Circus (Londra, 660mp) ca suprafata a instalatiei de ecrane cu LED-uri, fiind menita sa devina un landmark similar “spectacular"-elor din Times Square, New York.

Valoarea investitiei in mediafatada se ridica la 3 milioane de dolari, suma care va provine din fonduri proprii si care se va amortiza, conform declaratiilor lui Barbulescu, in circa 4 ani, ca urmare a veniturilor din publicitate. "Business planul nostru are la baza o chirie anuala minima de 500.000 dolari/an. De asemenea, nu excludem posibilitatea organizarii unei licitatii la care sa invitam operatorii interesati sa inchirieze aceasta instalatie", a mai precizat Barbulescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri