4 / 8

Lavazza si fotografia

Daca exista o firma in Italia care a facut din comunicare un loc de experimentare constata, aceasta este Lavazza. A avut curajul de a descoperi acest teritoriu dincolo de obiceiuri si i-a caracterizat fiecare actiune, intr-o magnifica interpretare a celebrei fraze a lui Voltaire: "Succesul a fost intotdeauna fiul curajului". Lavazza a pus accentul, inca de la inceput, pe cautarea continua a noului, pe crearea de mesaje in sintonie cu necesitatile de promovare, dar si cu universul cultural inconjurator. Prin urmare, in epoca in care fotografia explodeaza ca forma artistica cu toate efectele sale, familia Lavazza, foarte sensibila si atenta la lumea artei, alege sa-si inceapa raportul cu imaginea nascuta din obiectiv, ce dureaza deja de saisprezece ani si s-a transformat intr-o prezenta deloc de neglijat pe scena fotografiei internationale. Fotografia de autor si-a gasit in Lavazza un spatiu de exprimare propriu, intrand si mai mult in canalele de vizibilitate mai ample, neobisnuite pana acum.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri