6 / 7

Brandul Silvian Brandul Silvian

Cofetaria Silvian s-a impus rapid pe piata din Constanta datorita calitatii produselor, obtinute numai din materii prime naturale, fara coloranti. Desi a evoluat rapid, afacerea maestrului cofetar, inceputa in 1995 intr-un garaj cu doar 40.000 de dolari, resimte astazi lipsa de pe anumite piete, in special cea din Capitala, proprietarii fiind in cautarea unui spatiu convenabil de mai bine de un an de zile. "Vin oamenii de la sute de kilometri pana la noi pentru a se aproviziona", sustine Silvian. Ciocolata folosita de maestrul cofetar este pur romaneasca, intrucat cea de import, pe baza de unt de cacao, desi net superioara, ramane inca prea scumpa pentru buzunarele romanilor.

In urma cu aproape un an si jumatate Silvian a deschis si prima unitate in sistem de franciza, la Buzau. Taxa pentru intrarea in franciza este 5.000 de euro, la care se adauga o taxa de publicitate, si bineinteles, cheltuielile cu amenajarea si utilarea magazinului.

Cititi si alte articole de lifestyle pe www.yourmoney.ro - noi va recomandam:

1. Sam Zell: Oportunist de profesie
2. Parintele Starbucks, intre mit si realitate
3. Cel mai excentric magnat din lume

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri