6 / 7

Clientii fideli ai ceainariilor

Clientii ceainariilor sunt oameni cu personalitati si varste diferite, care provin din medii sociale dintre cele mai diverse, atat oameni din domeniul business-ului, artisti, psihologi, medici, cat si studenti. Ceea ce ii face asemanatori este educatia, respectul pentru vecinii de masa si gazde, deschiderea catre nou si aprecierea atat a ceaiului cat si a ceainariei in sine.

De aemenea, dupa cum declara Alexandra Popovici, “majoritatea sunt deja clienti fideli, am ajuns sa ne cunoastem, ne impartasim preocuparile si bucuriile, am format un fel de familie”.

Mai mult decat atat, proprietarii ceainariei Green Tea subliniaza legatura ce se stabileste intre oaspeti si gazed: “multi dintre clienti se implica in viata ceainariei, venind adesea cu aprecieri si sugestii”.

Chiar daca declara ca nu-si analizeaza clientii, si ca nu face nicio deosebire intre acestia, Tudor Smirna remarca faptul ca, acestia sunt extrem de diversi si ca manifesta un interes deosebit pentru acest domeniu.

“Ceainariile raman locuri foarte populare. Pe viitor, nu vad cum le-ar putea scadea popularitatea, pentru ca ofera ceva ce este cautat aproape instinctiv: tihna, o licoare parfumata, aer curat, a fi tratat cu politete”, adauga proprietarul La Metoc.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri