2 / 6

Segmente de clienti

Clientii magazinelor care comercializeaza instrumente muzicale sunt pasionatii de muzica, acestia impartindu-se dupa parerea lui Andrei Zarnoveanu in diferite categorii, in functie de stadiul de invatare la care se afla. Astfel, se diferentiaza:
  • instrumentistii profesionisti care traiesc din muzica si care achizitioneaza instrumente profesionale, cum ar fi chitarele Fender, care nu lipsesc din panoplia niciunui chitarist care se respecta;
  • instrumentisti amatori, tineri care in ultimii ani au dus la o proliferare extraordinara a numarului de trupe rock din Romania;
  • tinerii atrasi de fenomenul muzical, care se apropie de un instrument muzical incercand sa se identifice cu idolii lor. Pentru inceput chitara este un hobby, dar pentru multi dintre ei se transforma in pasiune, punand bazele unor noi trupe muzicale;

O categorie aparte sunt persoanele cu slujbe bune si venituri mari care, avand posibilitatea sa-si cultive diverse hobby-uri, revin la dragostea din tinerete si reincep sa cante la un instrument numai pentru placerea personala si pentru relaxare“, adauga Andrei Zarnoveanu.

La acestia se adauga un segment aparte de clienti constituit din teatre, institutii de stat, scoli si licee, primarii, unitati militare si institutii de cult, radio si televiziune.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri