2 / 5

Investitie initiala - 10.000 de euro

Wagner a venit pe piata din Romania cu un concept bazat pe ideile Anei Wagner (foto), idei care traduc grafica pura pe portelan, pe obiecte functionale si practice, dar, in acelasi timp, extrem de fragile.

De asemenea, artista realizeaza la comanda imagini grafice sau texte ce transforma un obiect banal intr-o piesa personalizata, un cadou unic sau obiecte cu aceeasi imagine grafica reprodusa aproximativ la fel pe un numar mai mare de produse. Modelele grafice pot fi diverse, sugerate de client sau pot fi propuse de Ana Wagner, tinand cont de intentiile celui care apeleaza la acest serviciu.

Investitia initiala in magazin a fost de aproximativ 10.000 de euro, reprezentand chiria, renovarea localului, un stoc minim de marfa si activitatile de promovare.

“Am beneficiat insa de suport si ajutor primit din partea cunoscutilor; pentru decor am folosit in mare parte obiecte proprii, iar cei care lucrau in magazin erau tot prieteni, rude sau cunoscuti”, completeaza Irina Wagner.

Astazi, Wagner a devenit o afacere de succes astfel ca de doi ani Irina Wagner a renuntat la activitatea sa initiala pentru a se ocupa de administrarea magazinului si de promovarea numelui Wagner.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri