4 / 5

“Sarbatorile de iarna au fost triste pentru noi”

Perioada de criza nu a trecut neobservata nici din spatele geamurilor magazinului cochet din centrul Capitalei, efectele vazandu-se inca de la inceputul lunii noiembrie.

“Sarbatorile de iarna au fost triste pentru noi. Vanzarile s-au situat la un nivel sub asteptari, mult mai scazut decat aceeasi perioada a anului 2007 si asta pentru ca mare parte a veniturilor noastre erau aduse de clientii corporate, care si-au redus drastic bugetele de marketing si nu au mai facut cadouri de Craciun”, declara Irina Wagner.

Acest trend a continuat si in primele luni ale anului 2009, pana in prezent, ceea ce a stopat proiectele de dezvoltare prin deschiderea unor noi magazine. In schimb, proprietarele si-au propus sa iasa cu produsele din magazin folosind noi canale de distributie si intermediari. Astfel, brandul poate fi intalnit acum si in alte locatii precum Diverta, Hipi Hipi Shake, Mladinska, fashion concept store-uri sau chiar magazine online.

Totodata, in cateva luni va fi lansata colectia de bijuterii din portelan, in cadrul unei expozitii de amploare care va avea loc la Libraria Carturesti.

Cu toate acestea, proprietara Wagner observa ca numarul clientilor obisnuiti care trec pragul magazinului nu a scazut, iar cifra de afaceri pentru anul 2008 a ramas la aceeasi valoare din 2007, in primul rand pe baza vanzarilor bune din prima jumatate a anului trecut.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri