4 / 5

Ce presupune activitatea unui tur-operator

Activitatea unui tur-operator international presupune un standard de servire a turistilor in toate tarile in care este prezent. Dispune de birouri de incoming, de intampinare la aeroport, ghizi, birouri outgoing, cum este si cazul Romaniei, cu personal care intampina turistii la aeroport.

“Rezervarile se fac in timp real, prin sistemul Tez Tour Travel Servicies, fara de care nu am putea sa gestionam in mod eficient un numar atat de mare de turisti”.

Rezervarea poate dura chiar si 10 minute, insa totul depinde de disponibilitatea hotelurilor si de profesionalismul agentiilor de turism, intrucat nu colaboreaza cu turistii finali, ci facem vanzarile prin intermediul agentilor.

Filialele din lume sunt adaptate pietelor pe care activeaza, preferintelor si cerintelor consumatorilor si asta se reflecta in pachetele turistice achizitionate. De exemplu, anul trecut, romanii au preferat Turcia, regiunea Belec si hoteluri de lux de patru sau cinci stele. Pe de alta parte, clientii din Bulgaria prefera de obicei hoteluri de trei stele, mai ieftine.

“Noi oferim toata gama de produse Tez Tour, iar agentiile aleg dupa preferintele clientilor. De asemenea, pretul final este stabilit de noi, iar agentia de turism isi ia comisionul in functie de contractul pe care il are cu Tez”, declara Aleksey Hinkov.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri