3 / 4

Investitiile si costurile unui salon

Geta Voinea este convinsa ca, pentru a ajunge la un business privat in acest domeniu trebuie sa ai o istorie, experienta si sa te pricepi cu adevarat la ceea ce faci.

Nu crede in saloanele deschise de cei care au doar bani, fara a cunoaste meseria si, mai ales, fara a avea o pasiune pentru acest segment al frumusetii.

La acestea se adauga o investitie initiala de cel putin 60.000 euro pentru a crea standarde performante si alte mii de euro pe parcursul primului an de activitate, iar profiturile apar abia dupa primii doi-trei ani.

“In domeniul nostru, cele mai mari cheltuieli se fac pentru educarea oamenilor, deoarece este o meserie care se face pentru oameni si cu oameni, iar acestea sunt de putine ori prevazute initial. Saloanele de coafura nu valoreaza nimic in sine, s-au vandut saloane si la 20.000 de euro, intr-un astfel de business oamenii dau valoare si fac diferenta”.

Cea mai buna solutie pe care o vede pentru perioada de criza, dar si pentru cresterea valorii pietei este asocierea intre mai multi stilisti si formarea unui salon adevarat in care sa imparta veniturile, dar, in acelasi timp, sa imparta si cheltuielile comune.

“Am avut ambitia sa-mi unesc primii angajati pentru ca am avut viziunea unui business de anvergura, asa am infiintat Hair Revolution by GV. Din pacate, din cauza orgoliului fiecaruia, afacerea nu a mers, fiecare dintre ei deschizandu-si mai tarziu propriul salon”.

De asemenea, considera ca viitorul in acest domeniu apartine saloanelor mici, in retea extinsa, care sa ofere servicii rapide, de baza, clientilor corporate.

Imagine din calendar 2009, Foto: Ionut Staicu


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri