2 / 4

Ce face diferenta dintre un brand de lux si unul comercial

Atunci cand creeaza conceptul unui parfum, Ben Gorham porneste de la ideea ca oamenii trebuie fie sa adore parfumul, fie sa nu le placa deloc si considera ca acesta reprezinta elemental esential care diferentiaza parfumurile premium de cele comerciale.

“Nu exista practic o zona de mijloc, ceea ce elimina din start o mare categorie a publicului si a cumparatorilor de parfumuri. Acesta este un risc pe care si-l asuma cei care creeaza parfumuri de lux, concepte de nisa.”

Atunci cand intentia este aceea de a crea un parfum comercial, companiile lucreaza cu un focus grup si incearca sa creeze un parfum pe placul unui procent mare de clienti, acesta ajungand chiar pana 80 la suta. Asadar, de multe ori, se ajunge la un rezultat final inexpresiv si lipsit de personalitate si unicitate.

Si-a lansat colectia de parfumuri la sfarsitul anului 2006 si considera ca a intrat pe aceasta piata intr-un moment potrivit, exact inainte de declansarea crizei financiare, asa ca, desi piata din Statele Unite a fost puternic lovita, pentru brand-ul sau efectele s-au limitat doar la o ascensiune mai lenta pe piata.

“Mai afectate au fost companiile care aveau deja venituri considerabile si asteptari pe masura cu privire la vanzari si venituri”, adauga Ben Gorham.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri