2 / 6

Cum functioneaza o companie de concierge

O companie de concierge creeaza o relatie cu fiecare membru inca din momentul abonarii. De obicei, se poarta o discutie in care noul membru afla toate modalitatile in care poate beneficia de serviciile de concierge si, in acelasi timp, echipa intelege preferintele si stilul lui de viata.

“Facem acest lucru pentru ca, in multe cazuri, este nevoie de un serviciu personalizat, pe care ne straduim sa il punem la dispozitia clientului. Dupa incheierea contractului stam la dispozitia acestuia 24 de ore din 24, 365 de zile pe an”.

Sistemul dupa care isi desfasoara activitatea este foarte bine conturat. Clientii platesc un abonament pe an si beneficiaza in aceasta perioada de toate beneficiile puse la dispozitie de tipul abonamentului pe care il achizitioneaza. Exista abonamente mai ieftine prin care se intermediaza doar legatura dintre membru si prestator, dar si abonamente care implica o consiliere din partea companiei.

Astfel, banii pe care ii investesc in abonamente, membrii ii recupereaza din comisioane suplimentare pe care nu le mai platesc pentru un anumit serviciu sau reducerile pe care le ofera companiile colaboratoare, exclusiv pentru membrii unei companii de concierge.

Cel mai scump si cel mai nou abonament Callessentially este Platinum, in valoare de 1.000 euro. Acesta include toate serviciile de care pot avea nevoie clientii, de la instalatori si livrari de flori pana la transport de lux, avioane private si pachete complete pentru excursii de lux.

Un astfel de pachet include transport cu limuzina, servicii de protocol in aeroport, rezervari la cele mai exclusiviste restaurante, evenimente si hoteluri, bilete pentru teatru sau opera, receptii VIP si orice aranjamente speciale suplimentare.

Celelalte abonamente disponibile la Callessentially sunt pachetul Gold , in valoare de 500 euro, si Silver, pentru care se platesc 300 euro.

“Cele mai extravagante si costisitoare solicitari nu sunt neaparat cele mai dificile. Totul depinde foarte mult si de ora la care suntem apelati”, adauga Victor Podeanu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri