5 / 6

Dificultati pe aceasta piata de nisa in Romania

Victor Podeanu considera ca cea mai mare provocare pentru o companie care activeaza pe acest segment de piata in Romania este nivelul redus de informare a publicului deoarece, indiferent de conditia sociala, oamenii nu sunt familiarizati cu ideea ca poti avea la dispozitie un singur numar de telefon pentru orice ar avea nevoie.

“Facem pionierat in Romania, asa ca trebuie sa explicam romanilor ce inseamna conceptul de concierge, trebuie sa convingem o categorie de oameni care nu a mai avut contact cu astfel de servicii”.

De asemenea, unul dintre riscurile unei afaceri de acest tip il reprezinta problemele care pot aparea din cauza atitudinii sau a conceptiei, atat din partea prestatorilor, cat si a membrilor.

“Lucram cu oameni, asa ca exista riscul ca un serviciu sa nu fie prestat la standardele cerute. In acelasi timp, un client poate face o comanda pe care sa nu o onoreze, iar in acest caz suntem pusi in postura de a fi arbitri intre cele doua parti".

Concurenta pe aceasta piata de nisa vine din partea companiilor specializate pe un singur domeniu de activitate, cum ar fi cel hotelier, de protocol sau inchiriere limuzine, iar printre companiile colaboratoare se numara Hilton Diamond Club, Banca Transilvania, Restaurant Balthazar, Club Bamboo Bucuresti sau International Expert Travel.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri