3 / 6

Profilul clientilor

Membrii unui club de concierge sunt persoane cu venituri peste medie si studii superioare, oameni care calatoresc si stiu cum sunt percepute astfel de servicii in strainatate.

"Membrii clubului Callessentially sunt, in general, persoane ocupate, pretentioase, care isi doresc servicii de inalta calitate si au prea putin timp. Ei nu vor sa-si piarda putinul timp liber pe telefoane, verificari si chiar supravegherea calitatii serviciilor. De aceea, ne suna pe noi pentru orice serviciu de care au nevoie: rezervari, cumparaturi, plati sau diverse comisioane, iar noi rezolvam aceste lucruri mult mai repede si mai eficient datorita retelei tot mai mari de furnizori si contacte pe care o avem”, adauga Victor Podeanu.

Beneficiile membrilor se impart pe mai multe planuri. Cel mai important este timpul economisit, la care se adauga reduceri semnificative si tratament VIP pentru membrii Callessentially, astfel incat investitia in abonament sa fie amortizata, prin folosirea serviciilor.

“Un avantaj important il reprezinta siguranta ca un expert preia toate grijile si face tot posibilul ca lucrurile sa mearga ca la carte”, considera administratorul clubului.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri