5 / 6

Lectiile invatate de jucatorii din piata

Pentru Sorin Vaduvoiu, cea mai importanta lectie la carma Perfect Tour, in contextul crizei financiare, a fost verificarea costurilor: “Dupa analiza costurilor si o reducere consistenta am vazut cati bani cheltuiam inutil inainte si am invatat sa ne uitam la fiecare cheltuiala”.

In acelasi timp, Cristian Francu crede ca perioada de criza economica prin care trecem i-a invatat pe jucatorii din piata ca nu pot rezista decat cei care au intr-adevar ceva competitiv si interesant de oferit.

“Acest aspect ne confera optimism. Cu multa munca, cu si mai multa disciplina decat pana acum, cu pasiune fara limite, cu incredere in noi si dedicandu-ne 110% relatiei cu fiecare client in parte, putem iesi din criza pe val, si nu sub el”, crede directorul Klever Travel. La acestea el mai adauga o serie de invataminte acumulate in anul crizei economice:
  • Este esential sa te adaptezi: "Daca ceva nu merge bine, schimba ceva. Asadar, daca nu esti multumit de rezultate, schimba ceva. Experimenteaza, risca atat cat iti permiti sa risti, fii prudent si calculat si in peramanenta cu ochii pe concurenta, ofertele noi, asteptarile clientilor, pe oportunitatile sau amenintarile din piata".
  • Este extrem de important sa fii conectat si informat.
  • Este esential sa poti sa iti alegi partenerii cu care lucrezi, astfel incat sa fii sigur ca vei putea multumi fiecare client.
  • Nevoia unei vacante, fie ea de lux sau nu, este o nevoie care nu poate fi ignorata nici de cei cu bugete reduse, nici de cei care fac afaceri de milioane de euro si isi permit sa cheltuie intr-o calatorie o suma care ajunge sa echivaleze cu costul unei garsoniere la margine de Bucuresti.
Cititi si Turismul de 5 stele, amenintat de criza financiara



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri