3 / 7

CFO Dacia Grup: Intr-un hotel dispare sentimentul de singuratate

Antoine Ferreira, CFO Dacia, a ales sa se cazeze la Crowne Plaza pe durata sederii sale in Romania. Dupa 20 de ani de experienta ca expat - ultimii 10 ani petrecandu-i singur, intrucat copii au crescut si au trebuit sa ramana in Franta pentru a urma cursurile unei facultati – Antoine Ferrerra spune ca, pentru el, cea mai potrivita forma de cazare este un hotel.

A ales aceasta modalitate de a trai in schimbul inchirierii unei case sau a unui apartament pentru ca dispune aici de toate serviciile care ii usureaza viata, astfel incat sa se concentreze, in principal, pe activitatile de zi cu zi de la birou.

In plus, Antoine Ferreira sustine ca, locuind intr-un hotel, dispare sentimentul de singuratate si de neapartenenta, atat de intalnite la expati , iar personalul hotelului il face sa se simta ca acasa. De asemenea, el spune ca situatia economica actuala nu i-a influentat in niciun fel alegerea sau stilul de viata.

Larisa Budaca, director de marketing si vanzari la Crowne Plaza, declara ca inchirierea unei camere in hotel pentru o perioada mai lunga de timp este considerata de unii oameni de afaceri optiunea potrivita deoarece gasesc aici posibilitati multiple in ceea ce priveste socializarea, restaurante, servicii laundry, dar si ospitalitatea oferita din partea unor profesionisti.

“Criza economica a influentat foarte putin numarul clientilor care fac parte din aceasta categorie, datorita faptului ca decizia de sedere pe termen mai lung este data in general de ideea de cost saving - deplasarile dese presupun si costuri suplimentare cu bilete de avion”, precizeaza Larisa Budaca.

Numarul celor care opteaza pentru astfel de servicii este variabil la Crowne Plaza, acesta situandu-se , in general, intre 2 si 7-8 camere pe luna.

Avantajele suplimentare de care beneficiaza oaspetii long stay sunt serviciile personalizate, reduceri la restaurantele din hotel, la serviciile de laundry, asistenta permanenta in orice situatie cum ar fi rezervari la teatru sau transferuri. In plus, oaspetii long stay sunt intampinati “ca acasa”, la fiecare revenire in hotel, iar micile detalii, de care tot personalul tine cont, sunt cele care fac diferenta. De exemplu, modalitatea in care ii place oaspetelui sa i se faca patul, ce ii place sa citeasca sau ce prefera sa manance, dar si alte preferinte ce tin de propria organizare.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri