4 / 7

Oaspeti mai putini in vreme de criza

Adrian Petre (foto), proprietarul Carol Parc Hotel, marturiseste ca astfel de oaspeti se cazeaza in numar tot mai mic la hotelul sau, astfel ca, in prezent, au in derulare doua contracte pentru cate o camera: unul corporate, pe perioada decembrie 2009 - decembrie 2010, si unul privat, pe perioada ianuarie 2010 – aprilie 2010.

De asemenea, considera ca nu poate preconiza ce rezerva anul 2010 din acest punct de vedere. Nu are motive sa fie foarte optimist, dar nici o baza reala pe care sa-si construiasca o previziune cat de cat realista.

“Criza Romaniei, nu atat cat criza financiara mondiala, a afectat si probabil va afecta in continuare numarul acestei categorii de clienti. Oricat de buni, de primitori si de eleganti am fi, nu suntem motivul deplasarii acestor oameni la Bucuresti”, crede proprietarul Carol Parc Hotel.

Sefi de state si vedete care au stat la hotel au avut in general o nota de plata consistenta, dar au fost cu mult depasite de personaje mult mai discrete din diferite domenii private - bancar, investitii - care si-au finalizat sau desfasurat o actiune ampla in hotel. Astfel de actiuni s-au desfasurat pe perioade de cate 7-10 zile cu costuri care au depasit si 100.000 de euro.

Astfel, clientii cu cel mai lung sejur – uneori mai mare de sase luni - nu au insemnat nici pe departe si clientii cu cea mai mare nota de plata.

In ciuda serviciilor ireprosabile, Adrian Petre considera ca nu exista ceva ce poate inlocui cu adevarat viata de acasa. "Exista totusi foarte multi oameni care nu au asa ceva si pentru acestia nu cred ca exista dezavantaje pentru un astfel de stil de viata, decat daca nu-si gasesc locul propice in care sa se poata desfasura".

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri