5 / 6

Promovarea prin viu grai, cea mai buna publicitate

Alina A. are 25 de ani si se pregateste pentru nunta sa, care va avea loc in aceasta vara. In ceea ce priveste organizarea evenimentului, ea considera ca, pe langa decoratiuni, muzica si meniu, fotografiile din ziua respectiva trebuie sa fie si ele speciale, deoarece sunt menite sa aminteasca de acest moment toata viata.

"Imi doresc un fotograf care sa fie original, nu unul care sa opteze pentru aceleasi pozitii clasice in poze; instantanee, locuri originale pentru sesiunea foto dinaintea nuntii, nimic fortat, astfel incat, atunci cand ne vom uita printre fotografii sa regasesc oameni diferiti, in aceleasi pozitii. Fiecare sa ramana de la aceasta nunta cu un zambet si o amintire originala", marturiseste Alina.

In plus, spune ca prefera fotografiile clasice, nu cele in format digital si merge pe optiunile traditionale, pe care le considera ca fiind cele mai sigure.

Chiar daca nu s-a hotarat inca la un fotograf, ea spune ca ar fi dispusa sa aloce aproximativ 500 de euro pentru acest serviciu si ca principala ei sursa de informare cu privire la acest aspect este Internetul. De asemenea, se bazeaza pe recomandari si crede ca, in astfel de situatii, promovarea prin viu grai este cea mai buna publicitate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri