3 / 7

Accesoriile, amenintate de piata neagra

In ceea ce priveste segmentul accesoriilor de lux, una dintre amenintari este cresterea constanta a ofertei pe piata neagra. Astfel, cele mai falsificate branduri sunt Vuitton, Dolce & Gabbana, Prada, Chanel si Dior.

De asemena, exista si magazine care vand produse din colectii vechi, la pretul celor din colectii noi. Printre acestea se regasesc Fashion Victim si Alta Moda, iar cele mai vandute branduri ale acestor magazine sunt D&G, Ferre, Versace, Dsquared si Richmond.

Pe segmentul magazinelor multibrand care comercializeaza accesoriilor de lux, liderul pietei este Victoria 46, cu marci precum Chloe, Roberto Cavalli, Christian Dior, Ralph Lauren,Yves Saint Laurent si Alexander McQueen, urmat indeaproape de Distinto, cu marcile Testoni, Casadei, Moschino si, in exclusivitate, Pollini.

In plus, RTC Holding a inaugurat in acest an doua noi multibranduri Catwalk, numarul acestora ajungand astfel la un total de patru. Magazinul comercializeaza marcile Bally, Fratelli Rosetti, Mandarina Duck.

Pe de alta parte, printre cei mai importanti jucatori monobrand se numara Cesare Paciotti, Lancel si Furla, dupa inchiderea magazinului Le Silla de pe Calea Victoriei, la jumatatea anului 2009.

Estimarile CPP cu privire la cifrele de afaceri/brand in 2009:

Nume Brand Cifra de afaceri
Bally 300.000 euro
Lancel 360.000 euro
Cesare Pacciotti 550.000 euro
Furla 800.000 euro


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri