4 / 7

Bijuterii si ceasuri

Pe segmentul de bujuterii si ceasuri de la noi din tara exista momentan trei jucatori mari: Cellini, Micri Gold si Helvetansa.

Cellini este cel mare jucator de pe piata ceasurilor si bijuteriilor, cu mai mult de 10 magazine in Bucuresti si 4 in orasele mari din tara, care comercializeaza branduri de lux precum Faberge, Mauboussin, Swarowski si Baraka. In decembrie 2009, Cellini a inaugurat un nou magazin pe Calea Victoriei, cu marci printre care se numara Faberge si BlancPain.

Pe de alta parte, Micri Gold comercializeaza in exclusivitate marcile Bvlgari, Chopard, De Grisogono, Damiani si Schoeffel si si-a inaugurat al doilea magazin tot in decembrie 2009 pe Calea Victoriei.

Unul dintre cei mai vechi retaileri de bijuterii si ceasuri din Romania, Helvetansa, a pierdut in 2009 din portofoliu brandurile Boucheron si Montegrappa, dar a adaugat in oferta sa ceasurile Chanel. In plus, in primul an de clriza, retailerul a investit in relocarea unuia dintre magazine pe Calea Victoriei, intr-un spatiu de 300 metri patrati.

Printre jucatorii pe aceasta piata se mai numara nume precum Korloff, MHH (cu marcile Tibaldi si Montegrappa), Chronolink – distribuitorul Rolex Boucheron si Mikimoto – sau Galt (cu marcile Girard-Perregaux, Zenith, Omega, Longines, Rado, Revue-Thommen, Mondaine si Grovana). Singurul brand international de ceasuri de lux care este prezent printr-un monobrand in Romania este Maurice Lacroix, detinut de Horologvm.

Singurul brand international de ceasuri de lux care nu se gaseste pe piata din Romania este Patek Phillippe, desi romanii sunt fideli acestei marci si isi fac cumparaturile din Paris, Londra sau NewYork.

Printre magazinele inchise anul trecut din cauza crizei se numara Frank Muller, din galeriile comerciale Marriott.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri