2 / 7

Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi

Radu Florescu (foto), CEO Saatchi & Saatchi, spune ca, in compania pe care o conduce, fiecare a adoptat un DOT (Do One Thing) - o practica personala, aleasa de fiecare angajat in parte, prin care acesta devine constient de modul in care poate sa afecteze cat mai putin planeta. Astfel, fiecare face cate ceva concret.

“Eu opresc apa cat timp ma barbieresc. Cateva practici ale colegilor mei includ folosirea hartiei fata-verso, mersul pe bicicleta sau cu mijloacele de transport in comun in loc de masina, scoaterea din prize a electronicelor atunci cand nu sunt folosite, mersul pe scari si nu cu liftul sau refuzul de a folosi si cumpara pungi din plastic”, marturiseste Radu Florescu.

La acestea se adauga un program intern numit "Saatchi True Blue", astfel ca, in toate birourile, angajatii nu folosesc pahare din plastic, hartia se recicleaza, calculatoarele intra in stand-by dupa un timp foarte scurt, iar cartusele de imprimanta sunt si ele reciclate.

“Cea mai recenta actiune de responsabilitate desfasurata in companie a fost in aceasta luna cand o parte dintre colegi au donat sange. Nimic nu se compara cu sentimentul ca poti salva sau cel putin imbunatati viata unui om”, adauga Florescu.

Toate aceste masuri le vede ca pe o investitie pe termen lung de care depinde viitorul in afaceri. “Trebuie sa iesim din zona discutiilor nesfarsite si sa ne pese de Planeta in fiecare zi, si nu doar de Ziua Mediului”.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri