2 / 4

Concept dificil de acceptat in Romania

“Povestea este simpla: de-a lungul timpului, in toate companiile in care am lucrat, am avut legatura cu partea de turism si calatorii si, in special, cu organizarea acestora pentru alte persoane. Pentru unele dintre ele, organizarea era destul de solicitanta, neprevazutul era cuvantul de ordine si astfel se transformau intr-un adevarat eveniment”, isi aminteste Anca Nichifor.

Asa a observat ca exista o nisa de clienti in Romania, pentru care un „personal travel planner” poate fi de mare ajutor. Cu toate acestea, considera ca acest concept este destul de greu acceptat in Romania, pentru ca noi nu am fost invatati cu un asemenea tip de servicii si cu faptul ca un „personal travel planner” poate sa faca, cumulat, ceea ce face o asistenta personala, un agent de turism clasic, un concierge si chiar internetul.

Jet Set Planner si-a inceput activitatea la sfarsitul anului 2007, initial ca organizator de evenimente, introducand pe piata conceptul de „personal event planner”. Pe parcursul anului 2008 au dezvoltat si partea de calatorii personalizate pentru ca, intr-un final, sa ajunga sa lucreze si pentru segmentul turismului de lux.

Costurile initiale nu a fost foarte mari, insa, ulterior, dupa investitia pe care am facut-o pentru noul sediu, acestea au ajuns la aproximativ 200.000 euro”, declara Anca Nichifor.

Paleta de servicii oferite cuprinde atat partea de calatorie efectiv (transport, cazare), cat si segmentul de concierge daca este solicitat (rezervari restaurante, spectacole, bilete pentru diferite evenimente).

Pentru unii dintre clienti se pregatesc adevarate „dosare de calatorie” inaintea plecarii, cu toate informatiile de care ar putea avea nevoie la destinatie, cu recomandari pentru restaurante, cluburi sau magazine.

Odata ce incepem sa relationam cu clientii companiei, devenim 100% disponibili. Pot sa ne gaseasca 24 de ore din 24, fie noapte, fie zi, sapte zile din sapte”, spune Anca Nichifor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri