3 / 4

Doua segmente de clienti

Anca Nichifor spune ca business-ul sau vizeaza in principal doua categorii de clienti:

- persoane cu venituri foarte mari, care calatoresc destul de des in interes de afaceri si care au nevoie de servicii excelente, flexibilitate, rapiditate atunci cand isi planifica calatoria; in general, acesti clienti stiu exact ce vor, au nevoie doar de o persoana care sa puna in practica dorintele lor si care, in plus, sa fie extrem de discreta.

- persoane cu venituri mari care isi doresc un alt gen de vacante, mai exact, care isi doresc vacante personalizate; nu calatoresc de obicei cu curse charter, nu sunt fani pachete turistice sau hoteluri all inclusive; in general, acesti clienti au fost obisnuiti sa isi „construiasca” singuri vacantele cu ajutorul internetului, unii dintre ei fiind chiar pasionati de acest lucru; petrec ore bune in fata calculatorului incercand sa gaseasca cele mai bune oferte si cel mai bun raport calitate/pret; de obicei, ei se hotarasc destul de greu, dupa mult timp si au nevoie de o diversitate foarte mare in prezentarea ofertelor.

In ceea ce priveste cea mai inedita cerere pe care a primit-o pana acum, Nichifor este de parere ca fiecare calatorie este intr-o oarecare masura inedita, pentru ca, fiind complet personalizata, difera destul de mult de la o persoana la alta.

“De exemplu, unul dintre clientii nostri care calatoreste destul de mult in interes de afaceri, in special in tari indepartate, prefera sa combine utilul cu placutul si de fiecare data isi rezerva cateva zile in plus pentru partea de leisure. Astfel, fiecare calatorie reprezinta o provocare pentru noi, pentru ca ii place sa incerce cele mai interesante activitati din zona respectiva (o croaziera pe Amazon, o partida de vanatoare in Rusia, sky-diving in Norvegia, etc)”, adauga Anca Nichifor.

In acest context, Anca Nichifor estimeaza pentru sfarsitul anului 2010 o cifra de afaceri cel putin egala cu cea din 2009.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri