2 / 5

Planuri: Retail sau distributie?

In ceea ce priveste viitorul afacerii sale, Bituleanu marturiseste ca nu stie inca daca se va baza pe retail, prin lansarea unui numar mai mare de magazine in Capitala, sau pe distributia brand-ului Felt catre comerciantii de biciclete din intreaga tara. El spune ca aceasta alegere depinde de directia in care va evolua afacerea: “Inca nu sunt hotarat, dar probabil pe parcurs voi vedea ce este mai rentabil”.

In legatura cu activitatea sa de distributie a bicicletelor Felt, Bituleanu spune ca are deja 6 contracte cu dealeri, insa spune ca si pe acest segment de piata exista dificultati: “O alta limitare este aceea ca dealerii cu care am semnat deja contracte platesc foarte greu comanda si amana platile. Pe de alta parte, trebuie sa ii intelegi si sa le sustii business-ul din calitatea de distribuitor, intrucat el traieste prin tine si tu traiesti prin el”.

In ceea ce priveste deschiderea tot mai multor centre de inchiriere de biciclete pentru plimbari prin oras, precum Cicloteque, Bituleanu este de parere ca astfel de initiative vor influenta cererea de biciclete in magazine.

“Cei care isi vor da seama astfel ca le place sa mearga pe bicicleta isi vor cumpara si ei una, mai ales ca, in centrele de inchirieri nu iti permiti sa duci biciclete foarte scumpe. Asa ca cei care vor dori performante mai mari sau sa mearga pe munte, de exemplu, isi vor cumpara propria bicicleta”, este de parere proprietarul magazinului Mos Ion Roata.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri