3 / 4

Orientarea catre export

Potrivit Gabrielei Man, anul 2010 a incept bine din punctul de vedere al notorietatii brandului si al gradului de patrundere pe piata, pentru ca toata munca sa din 2009 a inceput sa se faca simtita, asa ca produsele se gasesc acum in Bucuresti, Craiova, Valcea, Targu Mures, Baia Marea si Braila, iar fainurile si pastele fainoase, in toata tara.

“Am gasit un partener national, SanoVita, care se ocupa atat de impachetarea fainurilor, cat si de distributie in reteaua nationala de magazine naturiste, dupa care am incheiat parteneriat pe zona Bucuresti cu Spicul si asteptam acum lansarea produselor: paine, chifle, paste fainoase in retelele de super si hypermarketuri”, adauga Man.

Planul este sa lucreze local cu fiecare dintre aceste hypermarketuri pentru ca ingredientele fiind naturale, painea si produsele obtinute au un termen foarte mic de valabilitate, astfel ca vor incheia contractul la nivel national, insa vor cauta o patiserie la nivel local, care sa le produca, pentru a economisi timp cu transportul.

O alta pista de dezvoltare aparuta in 2010 este posibilitatea de export, intrucat piata externa s-a aratat mult mai interesata de produs.

“In strainatate acest produs vine pe o piata care are un anumit grad de educatie in domeniu. Deocamdata, discutiile sunt pe ambalaj si posibilitatile de transport , in stadiu foarte avansat cu tari precum Ungaria si Bulgaria si in stadiu incipient cu Portugalia, Turcia si Germania”, spune Gabriela Man.

Pentru sfarsitul anului ne-am mai propus demararea exportului si prezenta in cel putin doua lanturi mari de hypermarketuri.

De asemenea, doctorul Gabriela Man intentioneaza sa lanseze pe viitor si alte produse facute din aceste fainuri, mai ales pe partea de patiserie, dar si produse care nu tin neaparat de morarit si panificatie, insa au aceleasi proprietati, se potrivesc cu brand-ul si il completeaza. In acest sens, ea enumera un inlocuitor de zahar, gemuri sau inghetata. “Acestea sunt deocamdata planuri care depind in foarte mare masura de deschiderea producatorilor romani”, completeaza Man.

Mai mult decat atat, lansarea cartii Slabesti Mancand a influentat cresterea nivelului vanzarilor, intrucat ofera un program complet, sfaturi si retete pentru un stil alimentar sanatos, iar Gabriela Man considera ca pe aceasta piata este vital sa oferi si informatii, asociate produsului, astfel incat acesta sa fie folosit in mod corect.

Momentan, Gabriela Man se dedica in totalitate fabricii de faina hipoglucidica de la Valcea si urmeaza cursurile unui master in inginerie alimentara.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri