2 / 5

Cat castiga angentiile

Concertele in strainatate au devenit in ultima perioada o adevarata atractie pentru romani, dupa ce, pentru mult timp, artistii mari ai lumii au evitat sa treaca si prin Romania in cadrul turneelor.

Astfel, aceasta tendinta a devenit o piata de nisa pentru agentiile de turism, toti specialistii in domeniu intervievati de Wall-Street remarcand o crestere a interesului pentru acest tip de pachete de vacanta de la an la an.

“Oferta este din ce in ce mai mare si mai diversificata, mai atragatoare, iar turistii romani par tot mai atrasi de petrecerea unui week-end in acest mod. Desigur, aceste pachete de city break au devenit mai atragatoare pentru turisti pe masura ce companiile aeriene au venit cu oferte mai accesibile pe mai multe destinatii din Europa pentru biletele de avion”, spune Marta Avram, director de comunicare Travel Studio.

In acest context, Sorin Stoica (foto), CEO Eturia, spune ca la agentia de turism pe care o conduce, astfel de pachete turistice au avut o pondere de 3 - 5% din cifra de afaceri, care la sfarsitul anului 2009 a ajuns la nivelul de 2 milioane de euro. Toate acestea, avand in vedere ca Eturia vinde in general vacante de tipul circuitelor turistice.

Mai mult decat atat, Madalina Pacuraru, managing partner HasHas Travel declara ca 15 - 20% din totalul vanzarilor inregistrate pana acum au reprezentat ofertele City Break Events.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri