4 / 8

Gyuri Eperjessy, Alexandrion: "In FMCG esti fast sau mori"

Gyuri Eperjessy (foto), director comercial la Alexandrion Grup, spune ca, in majoritatea zilelor multitasking-ul este o necesitate, in special in contextul economic actual. Exceptie fac insa proiectele importante carora pe perioada critica le aloca 100% din timp.

„Au fost vremuri in care aveam perioade din zi alocate comunicarii insa, in prezent, este nevoie de rapiditate in reactii si atunci incerc, in masura timpului disponibil, sa dau raspunsurile care imi sunt solicitate in aceeasi zi”, spune Gyuri Eperjessy.

In ceea ce priveste acest stil de lucru, el spune ca este vorba de obisnuinta si ca nu are nicio problema in a lucra astfel.

Nu exista schimbari care tin de mine si nu le-am facut; asupra factorilor externi (economie, consumator, piata, etc.) nu am control si de aceea prefer sa tin focusul maxim acolo, indiferent de ce eforturi cere asta”, adauga Gyuri Eperjessy.

De asemenea, el crede ca modul de a lucra este conturat de pozitia pe care o ocupi intr-o companie, dar si de industria in care activezi: „in FMCG esti fast sau mori”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri