2 / 8

Petreceri private - o alta strategie

Un alt trend pe care il observam in acest an este acela al petrecerilor private, astfel ca unele hoteluri prefera sa organizeze seri de Revelion personalizate, in acord cu cerintele unui grup mai mare de persoane.

Hotelul Howard Johnson din Capitala nu mai organizeaza de cativa ani petreceri publice insa au deja rezervari confirmate pentru petreceri private, la fel ca in anii trecuti, cu meniuri special create in functie de cerintele clientilor, asa ca si preturile difera.

Suntem de parere ca este mai de succes o abordare personalizata, care sa ia in considerare preferintele punctuale ale unui anumit grup atat in ceea ce priveste meniul, cat si entertainment-ul, decat un concept general”, spune Laura Hamzea, director de marketing si PR al hotelului Howard Johnson.

Si hotelul de tip boutique Carol Parc a trecut la aceasta varianta de organizare a petrecerii dintre ani, astfel ca, nu a mai facut publica petrecerea de Revelion, ci a facut-o in mod direct si privat, unei singure entitati care a inchiriat intre 30 decembrie si 2 ianuarie intreg hotelul, cu o capacitate de 17 camere si apartamente, si Restaurantul Poem.

“Este in aceeasi masura adevarat ca numarul cererilor pentru un pachet de Revelion, chiar daca noi nu am facut public unul, este de doua ori mai mare decat cel inregistrat de hotel anul trecut in aceasi perioada”, declara Cristina Turnagiu Dragna, brand ambassador Carol Parc Hotel.

In plus, ea spune ca numarul Petrecerilor de Craciun sau al celor tematice care se vor organiza pe parcursul lunii decembrie la Carol Parc Hotel a crescut cu 300% fata de anul trecut.

“Aceasta imprejurare ne-a facut sa ne pozitionam diferit fata de celelalte hoteluri de 5 stele din Bucuresti, si am creat pachete speciale pentru zilele importante ale lunilor decembrie si ianuarie. Nu facem Brunch de Craciun dar avem seri speciale pe 27 decembrie, 30 decembrie si 7 Ianuarie”, adauga Cristina Turnagiu Dragna.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri