3 / 5

Cei mai multi, interesati de premii in bani si masini

Valoarea totala medie a unei promotii a scazut consistent in ultimii ani, influentata de criza economica. Astfel, in 2011, valoarea medie a promotiilor a scazut la jumatate fata de anii dinainte crizei, pana la circa 40.000 euro, “premiul cel mare” scazand si el ca valoare pana la o medie de 6.000 euro, conform unui studiu realizat de Mediapost Hit Mail.

In medie, un concurent trimite 4,2 mesaje pentru a castiga premii, cumulat pe Web si SMS. “Sunt cativa care trimit si mai multe, pe acestia ii numim «concursionisti», cei care dau mesaje calculat, cand considera ca sunt sanse mai mari de a castiga, la orele noptii, de exemplu. Numarul lor este insa destul de redus, sub 10% din total”, spune Marian Seitan, director general Mediapost Hit Mail.

Cei mai multi utilizatori sunt interesati de campaniile care ofera premii in bani, la mica distanta fiind cele ce ofera masini. Pe urmatoarele doua locuri sunt excursiile si, pe ultimul, electronicele.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri