3 / 5

Device-urile wearables vor schimba activitatea agentiilor

Device-urile inteligente si cele de tip wearable vor ajuta la cresterea volumului de date, iar agentiile trebuie sa inteleaga felul in care acestea functioneaza si sa colecteze datele pentru informatii de tip "insight". In plus, aceste device-uri ofera agentiilor informatii despre clienti care sunt mai bine plasate in context.


Acest segment va creste cu 220% in 2015, iar numarul estimat de vanzari pentru wearables este de peste 79 de milioane, arata The Drum.


"Vor fi mai multe informatii despre diferite situatii contextuale in care oamenii se afla intr-un anumit moment, tinand cont doar de varsta sui sex...Asta va permite specialistilor in marketing sa isi adapteze mai bine strategia la context, asa incat sa promoveze in acord cu diverse situatii, locuri si momente si nu doar pe baze demografice", arata seful departamentului de digital din cadrul Asociatiei Americane a Agentiilor de Publicitate.


Sursa foto: Shutterstock.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri