2 / 4

Doua birouri teritoriale in Romania, alte cateva in lucru

Saptamana trecuta, MB Dragan a anuntat deschiderea unui birou teritorial la Iasi – al doilea de acest tip, dupa biroul de la Craiova, lansat in septembrie 2008.

Orientarea catre provincie are doua motivatii, potrivit lui Mihai Dragan. Pe de o parte, in orasele mari din tara exista multi clienti potentiali, companii locale care au nevoie de servicii profesionale de comunicare online. Pe de alta parte, aceste orase gazduiesc si tineri talentati in ale online-ului, capabili sa lucreze pentru sau sa conduca o agentie interactive locala.

MB Dragan Iasi si MB Dragan Craiova sunt companii independente, al caror actionariat se imparte intre compania din Bucuresti (detinuta de Mihai Dragan si Alex Buga) si managerii din provincie: Gabriel Nistoran, in Craiova, si Razvan Girmacea, in Iasi. Planul lui Dragan este ca fiecare din birourile teritoriale sa aiba cate 10-15 angajati pana la sfarsitul anului, iar echipa din Bucuresti sa ajunga la 30-35 de oameni. In prezent, toate birourile agentiei reunesc 24 de oameni.

Fiecare dintre cele trei birouri este specializat pe anumite servicii: SEO (Search Engine Optimization) si dezvoltare web, la Iasi, SEM (Search Engine Marketing) si marketing prin social media, la Craiova, si strategie, creatie, publicitate interactiva si media, la Bucuresti. Pentru Dragan, aceasta fragmentare este o si modalitate de a mentine treaza creativitatea angajatilor.

“Ideea este ca mediile creative nu functioneaza de la un anumit numar de oameni in sus. Devin inflexibile, rigide si isi pierd directia, isi pierd viziunea.

Lucrand in retea, companiile isi vor crea o filosofie interna proprie. Vor fi anumite lucruri pe care oamenii de acolo vor sa le faca si anumite lucruri pe care nu vor sa le faca. O sa se specializeze pe lucrurile pe care vor si care le plac si o sa ofere rezultate din ce in ce mai bune pentru intreaga retea”, spune managerul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri