3 / 4

Crestere de 900% in 2009

Pentru anul acesta, Dragan isi propune lansarea mai multor birouri teritoriale, dar si cresterea cifrei de afaceri cu un procent ambitios, de circa 900%. Pentru 2008, managerul estimeaza afaceri de peste 400.000 euro, in crestere fata de cei circa 40.000 euro inregistrati in 2007 - primul an de functionare a agentiei.

“Asteptam aceeasi crestere procentuala ca si anul trecut. Nu ma gandesc sa fac mai putin”, spune Dragan, constient ca optimismul sau ar putea fi privit cu scepticism in piata.

Printre actualii clienti ai MB Dragan se numara Interbrands, Pro TV, Info Pro, City Pharma, Pagini Aurii, Kiss FM, Euroest, Novensys, Sono.ro.

Cat despre evolutia pietei de Internet, managerul crede ca este conditionata de orgoliile principalilor jucatori. “Depinde foarte mult de ceea ce se intampla in piata, daca sunt lasate la o parte orgoliile si se intampla niste lucruri mai constructive, cum ar fi niste evenimente de prezentare a oportunitatilor, etc.

Banii sunt in bugete, clienti exista, companii exista, potential exista. Putem sa crestem anul acesta 300% dar trebuie sa lucram impreuna. Industria romaneasca de online nu este inca in momentul in care poate sa colaboreze pentru ca exista foarte multe orgolii si foarte putina viziune pe termen lung”, conchide Dragan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri