4 / 5

Pariu pe cresterea pietei de media

Piata de televiziune se va deprecia cu circa 10-15% anul acesta, estimeaza Stanchev, urmand sa-si reia cresterea incepand din 2010. Pe termen mai lung, Romania are forta de a deveni una dintre cele mai mari piete de media din regiune.

“Piata de publicitate romaneasca nu poate fi mai mica decat cea a Ungariei. De ce ar fi asa? Are o populatie de doua ori mai mare, Romania este si ea parte a Uniunii Europene. Iar Ungaria are atatea probleme acum, cu economia si asa mai departe”, spune managerul.

Potrivit acestuia, piata romaneasca de media are potentialul de a deveni a doua ca marime din regiune, dupa cea din Polonia, devansand tari ca Ungaria, Cehia si Grecia.

“Cred ca Romania va depasi toate aceste tari. Cand? Nu anul acesta, dar va incepe sa creasca in 2010. Cred ca pana in 2015, peste 6 ani, va fi inaintea acestor tari. Va fi pe locul doi. Pariez pe asta”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri