4 / 5

Media digitala, viitorul publicitatii?

Media digitala a determinat in ultimii ani schimbari accelerate in modul de comunicare. Consumatorul se implica in comunicare, nu mai este doar un subiect pasiv. La randul lor, companiile pot fi “educate” in ceea ce priveste utilitatea acestui mediu de promovare pentru business-ul lor.

“In discutiile pe care le purtam cu clientii nostri le aratam ca audientele lor sunt prezente acum in special online si utilizeaza cu regularitate media digitala. De asemenea, le explicam ca acum pot sa-si atinga oricare din obiectivele de marketing folosind media digitala, indiferent ca vorbim de PR, promotii, loializare, angajament, reach sau raspuns direct. In plus, media digitala le poate oferi amortizarea costurilor”, declara Julian Smith (foto), director al diviziei digital la Mediaedge:cia Interactive, prezent, la randul sau, la evenimentul organizat de Evensys.

Potrivit lui Smith, principalele tendinte in media digitala in 2009 sunt cresterea participarii utilizatorilor la retelele sociale (in special via mobile), dezvoltarea segmentului de UGC (user generated content) in cadrul unor site-uri precum YouTube, cresterea distributiei online de content TV si online, aparitia de canale TV exclusiv online, facilitarea accesului la mobile media, posibil prin intermediul unor dispozitive mai performante (ex. iPhone) si conexiuni 3G.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri