4 / 5

Signal Iduna: 27% din promovare, in .ro

Totodata, Anca Sert (profil LinkedIn), senior marketing officer in cadrul Signal Iduna, a explicat ca pentru companie mijloacele online au fost deosebit de importante datorita profilului clientilor.

“Avand in vedere profilul nostru de clienti, educatie, studii si venituri peste medie, promovarea online reprezinta unul dintre vehiculele de comunicare cele mai folosite. Platforma campaniei de lansare a brandului Signal Iduna in Romania (inceputa in toamna anului trecut n.r.) a fost construita plecand de la punctele forte ale brandului pe plan international, precum si de la nevoile de comunicare impuse de piata romaneasca”, explica Sert. Bandul si caracteristicile sale au fost transpuse in campanile prin personajul Prof. Dr. Signal Iduna.

Astfel ca, in anul 2008, ponderea acestui canal a fost de 27% din totalul bugetului de marketing pe anul 2008 al Signal Iduna, in contextul in care compania a comunicat pe TV, OOH(outdoor), Indoor (OOPS Media) si presa scrisa.

“Pentru anul 2009, bugetul alocat segmentului online a crescut foarte putin fata de anul trecut, situandu-se in prezent la aproximativ 30% din totalul bugetului alocat campaniilor de comunicare de anul acesta. Credem in eficienta acestui canal, insa, ca si anul trecut, vom incerca si anul acesta sa ajungem la clientii nostri pe cat mai multe cai, astfel incat sa ne asiguram ca mesajele pe care dorim sa le transmitem au un grad de penetrare cat mai ridicat”, spune Sert. (Citeste "Planurile Signal Iduna pe piata locala")

Ca o noutate, Signal Iduna are in plan anul acesta sa introduca si radioul in mixul de comunicare, alaturi de celelalte vehicule utilizate pana acum.

Piata asigurarilor din Romania, potrivit datelor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), a avut o valoare de 2,42 miliarde lei (567,25 mil. euro) in primul trimestru din 2009, in crestere cu doar 1,46% fata de aceeasi perioada a anului 2008.

Companiile de pe piata romaneasca de asigurari au inregistrat anul trecut prime brute subscrise de 8,78 miliarde lei (2,38 miliarde euro), in crestere cu 22,4% fata de 2007.

(Citeste si "Estimari negative pentru piata romaneasca de asigurari")









Inapoi la articol

Setari Cookie-uri