2 / 4

Perseverenta, un element indispensabil pe timp de criza

Pe perioada unei crize economice majoritatea companiilor incearca sa obtina rezultate bune si singura modalitate de a face acest lucru consta in masurarea datelor obtinute.

“Pentru majoritatea promotiilor rezultatele nu sunt masurate. Si de aceea exista o reorientare spre marketing-ul direct. Nu am fost niciodata atat de ocupat ca acum. Observ o dublare a numarului de proiecte in aceasta zona”, spune Drayton Bird.

In opinia expertului in marketing, o greseala pe care si marketerii din Romania o vor face, urmand tendinta internationala, va fi abandonarea unui proiect, dupa o prima incercare esuata.

“Cred ca cei care vor persevera vor reusi. In Romania va mai dura pana cand va fi inteleasa pe deplin importanta marketing-ului direct, insa se va intampla acest lucru, asa cum am vazut ca se intampla in Spania”, explica Bird.

O singura economie conteaza in aceste momente: propria economie!”, spune Drayton Bird, care considera ca atentia la detaliu este cruciala in aceste momente.

“Examineaza intens ce se intampla inainte de decizia de cumparare, in timpul si dupa achizitionare. Clientul pe care l-ai castigat este mult mai important decat cel pe care ti-l doresti”, declara Bird.

De asemenea, motivarea angajatilor este la fel de importanta. “Motiveaza-ti angajatii care conteaza cel mai mult dupa clienti. Cei care folosesc bine marketing-ul la locul de munca au un ROI (Return On Investment) cu 77% mai mare si un profit per angajat cu 78% mai mare”, spune Drayton Bird.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri