2 / 4

'Stiu cum e sa fii clientul lui Enoiu. Am invatat multe de la el'

A doua zi dupa ce Vodafone anunta mutarea contului de media la OMD, Bogdan Enoiu, managing director McCann Worldgroup Romania, declara, la Hotnews.ro, ca va ramane pe pozitii: “Vom fi intotdeauna pregatiti - ca sa spun asa asteptam la colt oportunitatea sa redevenim partenerii si pe media ai Vodafone. Vom fi extrem de proactivi”.

Carmen Tanasie refuza sa comenteze declaratiile lui Enoiu, care i-a fost partener de business in perioadele in care conducea departamentele de marketing ale Ozone si Coty (sefa OMG are un background de 14 ani in marketing, la companii precum Beiersdorf, Coty si Wella). “Pot doar sa spun, ca fosta clienta a lui Bogdan mult timp, ca am o admiratie deosebita pentru profesionist si las lucrurile sa ramana la nivel profesional”.

In alta ordine de idei, castigarea contului Vodafone va creste notorietatea agentiei OMD, insa nu ii va aduce neaparat noi clienti, asa cum s-ar fi putut intampla intr-o alta tara. “Romania este o piata de client. Ceea ce inseamna ca orice alt client potential care ar vrea sa vina se va uita nu neaparat la ce clienti avem ci la el insusi. Pentru ca indiferent ce client ai, cand te duci sa negociezi cu mediile, ei te iau pe istoricul clientului, nu pe istoricul agentiilor prin care a trecut. E putin relevant ce clienti ai in portofoliu”.

Piata romaneasca de media ramane atipica, atat fata de celelalte piete din regiune, cat si fata de tarile din Europa de Vest, considera Carmen Tanasie. In aceste conditii, e dificil sa faci estimari cu privire la competitie. “Oricat de bune si de corecte sunt licitatiile, intotdeauna exista surprize. Din pacate, deontologia profesionala are mai putin de spus in aceasta industrie. Nu poti sa te ghidezi, sa spui da, in pitch-ul asta intra numai agentiile astea, deci numai acolo ar putea sa se duca clientul. Pentru ca apare a patra agentie care n-a fost in pitch si care a castigat contul”.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri