4 / 5

O strategie de marketing buna ar putea atrage investitorii inapoi la BVB

Teoretic, Bursa de Valori Bucuresti este o societate care asigura buna functionare a pietei de capital ca mecanism de tranzactionare, informare, decontare si nu poate interveni sub nicio forma in raportul cerere-oferta.

Paul Brendea considera bursa ar putea sa-si promoveze serviciile in randul potentialilor investitori si sa faca tot posibilul pentru atragerea de noi emitenti, dar toate acestea nu mai au valoare in fata unei crize financiare, cand investitorii nu mai tin cont de nimic.

Consultantul IFB Finwest afirma ca o conlucrare intre Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Banca Nationala a Romaniei (BNR), Ministerul Economiei si Finantelor si Autoritatea de Valorificare a Activelor Statului (AVAS) in luarea de masuri de marketing a fi una benefica pentru piata de capital romaneasca.

“Ca sa atragi clienti, trebuie sa le oferi macar iluzia ca e bine
sa cumpere. Scaderea comisioanelor, a taxelor, a impozitelor, gandirea
politicii monetare un pic dincolo de "sterilizare", incurajarea
municipalitatilor la emisiunea de obligatiuni in locul indatorarii bancare,
privatizarea utilitatilor, privatizarea numai pe bursa, renuntarea la falsa protectie a micilor investitori, atentia asupra restrictiilor administrative, toate acestea ar putea atrage investitorii, atat ca imagine cat si ca profitabilitate”, explica Turcas.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri