3 / 4

De la infiintare, BVB a lansat doua campanii publicitare

Bursa de la Bucuresti a lansat in ultimii doi ani si doua campanii de publicitate, una in urma cu un an, si primul proiect de promovare, ce s-a desfasurat la finele lui 2007.

In noiembrie 2007, BVB a inceput o campanie publicitara, prima de la infiintare, pentru a promova piata de capital si incuraja investitiile la bursa.

Cu cateva luni inainte, Bursa de Valori Bucuresti a efectuat un sondaj din care a reiesit ca respondentii cunosteau foarte putine elemente ale activitatii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relatii Publice si Marketing a decis inceperea unei campanii structurata pe doua directii strategice.

In paralele cu acesta campanie, oficialii au demarat si un road-show ce a continuat pana anul trecut, pentru a discuta cu potentialii emitenti la Bursa. Rezultatele acestui proiect s-au vazut in cateva oferte publice de listare din prima parte a anului 2008, dar conditiile pietei au stopat derularea acestuia.

Prin campania mass-media, BVB urmarea determinarea publicului larg de a-si indrepta atentia catre piata de capital, dar si intelegerea mai usoara a ideii de investitie la bursa. Proiectul s-a reluat si in 2008.

Derulata la televiziune, sub sloganul “Informeaza-te despre bursa”, campania facea trimitere catre site-ul Bursei de Valori Bucuresti, unde erau disponibile materiale informative cu scop educativ.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri