3 / 5

Cotele de piata nu mai sunt la fel de relevante

Chiar daca anul 2009 s-ar putea incheia pe pierderi, Pasol sustine ca scopul firmei nu este profitul, ci acela de a-si pastra eficienta si de a imbunatati continuu serviciile pentru clienti.

“Mergem in continuare cu alte proiecte, precum cursurile sau sponsorizarile expeditiilor pe Himalaya sau Everest, in acest an. Sunt si acele proiecte noi, care implica efort, costuri, dezvoltare IT, marketing, deci vor fi investitii destul de mari si in 2009”, a explicat el.

Pasol sustine ca, in conditii de lichiditate scazuta, cotele de piata nu mai sunt la fel de relevante ca in perioadele de crestere. “Lichiditatea a scazut atat de mult, incat daca vine cineva si face o tranzactie mai mare, nesemnificativa ca volum in alte conditii de piata, obtine o cota de 5-10%. Astfel, aceste aspecte si-au pierdut din relevanta”.

Practic, cota de piata inseamna tranzactii cat mai mari. “In 2008 si 2009 noi am considerat ca piata merge jos, uneori contra pareri generale si nu era etic sa le recomandam clientilor sa cumpere doar ca sa facem rulaj si sa avem o cota de piata cat mai mare. Nu ar fi fost corect, ei si-ar fi pierdut increderea, iar scopul nostru este sa ii ajutam, chiar daca am renuntat in mod constient la o serie de venituri potentiale”, afirma directorul Intercapital.

Compania nu a pierdut un numar semnficativ de clienti in aceasta perioada, dar nici nu au venit investitori noi. “Sunt cativa care vin pe ideea ca este un moment bun de intrat, dar nu avem motive sa ii incurajam”.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri