4 / 5

Prime nu mizeaza in principal pe online, trendul marilor jucatori

Daca in ultimele luni, o parte din marii brokeri institutionali si-au indreptat, brusc, atentia spre zona de retail – online a pietei de capital, Brendea spune ca acest segment nu este cel mai important pentru Prime.

“Vom avea si acest produs, care are doua functii importante: instrumente si produse pentru cei care vor sa tranzactioneze singuri, dar si o cale de contact cu potentiali clienti pe care sa ii dezvoltam spre servicii personalizate. Acestea sunt asteptarile noastre de la platforma online”, explica el.

Reorientarea firmelor mari catre acest segment tine de modelul de business al fiecaruia, schimbat in ultimele luni de criza.

“Cei care au in spate un nume important pot incerca sa il foloseasca printr-o platforma in care totul este destul de industrializat, fara prea multe resurse umane. Daca esti un broker mai mic incerci sa te specializezi pe un anumit specific de clienti si sa le oferi o relatie personalizata”.

Dar Brendea nu crede ca astfel de oferte generalizate si industrializate vor putea aduce clienti medii sau mari in piata, pentru ca acestia au nevoie de o comunicare directa.

“Investitorii mari simt nevoia sa aiba o relatie cu cineva din piata, fiind vorba si de sume mari implicate. Astfel, comunicarea si personalizarea serviciilor sunt extrem de importante”, explica el.

Pe de alta parte, pentru un nume mare din zona financiara, un client cu 10.000 de euro ar putea sa nu fie profitabil, urmarind doar clienti mari.







Inapoi la articol

Setari Cookie-uri