3 / 4

Trei business-uri diferite

Emanuel Clonda a terminat in 2007 Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice si este antreprenor chiar din primul an de facultate.

“Cand am terminat liceul, am mers sa ma angajez si mi-am dat seama ca oamenii aceia puteau la fel de mult cat puteam si eu, asa ca am decis sa imi fac agentia mea. Am inceput cu un om, doi si am ajuns aici, la nivelul de acum”, explica Emanuel Clonda.

Astfel, afacerea sa de baza este agentia de publicitate Hippos, concentrata pe creatie si strategie. Modelul de business este unul concentrat, cu 15 oameni, maximul dorit fiind de 20 de angajati, ce lucreaza cu toate tipurile de clienti si ofera full service (PR, media, creatie, strategie), la cererea acestora.

Dintre cei mai importanti clienti ai Hippos sunt Snack Attack, Casino Maxbet, Fun Science, Schwarzkopf&Henkel, Random, Vivando Unirii, Salonul Nautic International Bucuresti, Real, Euromarketing sau Digital One.

Web Spot este divizia interactiva a agentiei de publicitate, ce se ocupa de publicitatea online. Campaniile Actimel, American Experience, Leaders She sau Egmont Romania sunt din portofoliul acesteia.

O alta afacere in care Emanuel Clonda este implicat este locatia din Bucuresti a celui mai mare grup de francize de fitness din lume – Curves-, numit Fit Curves in Romania si in regiune.

Acest tip de fitness se face de trei ori pe saptamana, in sedinte care dureaza doar 30 de minute. Exercitiile incorporeaza incalzire si relaxare, cardio, streching si apoi lucrarea fiecarei grupe de muschi in parte.

“Am deschis locatia in septembrie 2009 si merge foarte bine. In plus, franciza se administreaza de la distanta, exista un administrator, niste strategii si proceduri si nu necesita foarte mult timp”.

Curves se afla printre cele mai puternice francize din lume, cu peste 11.000 de locatii din SUA, Canada, America Latina, Europa si Asia.

Cocktail-barul Interbelic, deschis impreuna cu un prieten in prima parte a anului 2008, in centrul vechi al Bucurestiului, este probabil singurul bar de acest gen care s-ar incarda perfect in aceasta titulatura, avand 40 de pagini de astfel de bauturi.

“Am deschis aceasta afacere impreuna cu un prieten, pasionat de aceasta meserie, care a castigat foarte multe concursuri in domeniu. Dupa ce am studiat toate cocktail-barurile din capitalele Europene, am decis sa deschidem Interbelic. Eu ma ocup de partea de comunicare si marketing, iar asociatul meu cu partea de bar”, explica Emanuel Clonda.

Pe langa business-ul in sine, rolul acestuia este si de educare a consumatorului, care in Romania nu este inca obisnuit cu o varietate mare de cocktailuri si bauturi de acest gen.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri