2 / 4

"Am sacrificat profitul pentru dezvoltare"

Mihaela Biciu a explicat ca, in curand, compania va lansa si o aplicatie care se poate instala pe telefonul pobil, ca o completare a acesei platforme online.

In ultimul an, Tradeville a investit peste 300.000 de euro in dezvoltare tehnologica si largirea ofertei de instrumente financiare, mizand foarte mult si pe educarea clientilor actuali si potentiali, prin seminarii si webinarii gratuite.

De asemenea, compania pregateste doua concursuri pe platforma demo, in parteneriat cu Sibex si Junior Achievement, vizand educarea financiara a tinerilor studenti, in principal.

In prezent, Tradeville are aproape 6000 de conturi deschise pe toate tipurile de servicii oferite, clienti activi fiind in jur de 3.000, in ultimele 12 luni. Dintre acestia, in jur de 800 au tranactionat si pe pietele externe.

Compania de brokeraj a incheiat anul trecut aproape de breakeven, tendinta fiind continuata si in primele sase luni ale acestui an. Conform datelor preliminare explicate de CEO Tradeville, profitul companiei in primul semestru nu va depasi 20.000 de euro. “Nu suntem pe pierdere, dar am sacrificat profitul pentru o dezvoltare a firmei si pentru fidelizarea clientilor”, a explicat Mihaela Biciu.

CEO-ul Tradeville a explicat ca singura sursa de finantare pentru investitii sunt profiturile realizate de companie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri